Spetskleepsud.
Juba vanast ajast on teada et vastavad kleepsud teevad auto kiiremaks. Näiteks eriti hästi mõjuvad “Turbo”, “Rally”, “4WD” ja “M3” kirjadega kleepsud. Kuigi neid kleepse on eri suurustes ja eri värvi, on kõigi puhul tegu kõrgelt kompetentsete teadus-kooperatiivide ja -artellide hig-tech saavutustega, mis optimiseerivad kõrgsageduslike turbulentside liikumist ümber auto ja seega vähendavad summaarset tuuletakistust. Efekt töötab samadel alustel nagu delfiini nahk – teadlased on välja arvutanud, et oma lihasjõuga peaks delfiin ujuma 7 km/h, mitte 50 km/h – saladus on vee turbulentsidele adapteeruvas naha “lainetes”, mille tõttu delfiinile ei rakendu tavalisele siledapinnalisele ja jäigale kehale arvestatav takistus. Kleepsud teevad sama asja ainult et autoga.
Põhja alla paigutatav valgustus.
Iga lapski teab et valgus on tegelikult energia. Auto põhja alla suunatud valgusvood tekitavad suunatud vastumõju autole, kergitades teda pisut ja vähendades niimoodi veeretakistust.
Rehvid.
Mõni amatöör väidab et 315/35 rehv on liiast. Mitte mingil juhul. Mida rohkem, seda uhkem. On ju elementaarne et lai kumm teeb auto kiireks, miks siis vormelid nii kiired on? Väidetakse küll et suur kumm on suurema veeretakistusetga aga see on jabur. Jagades auto raskus suuremale kontaktpinnale on igale ruutsentimeetrile mass palju väiksem kui mingi kitsa kummiga ja seetõttu ka minek palju ladusam. Tume klaas. Mida tumedam, seda parem. Kaasa arvatud esiklaas. Nagu me eespool mainisime on valgus ju energia. Kujutage ette et see valgus saab igast suunast autosse sisse ja põrkab siis seal ringi. Siis on auto selle energia suhtes nagu igas küljest avatud puri, aerodünaamikat (või peaks ütlema energodünaamikat) mitte mingisugust. Seega klaas mustaks, siis hakkab alles auto kuju õieti tööle.