Ma olen tohutu desmos keskkonna austaja. Seega valisin oma sisuloome demonstreerimiseks just antud keskkonna.
Lõin materjali, mis võimaldab selgitada teravnurga siinus ja koosinus mõisteid.
Sissejuhatuseks tutvustame eesootavat
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-8.png)
Tuletame varem õpitut, kuid siinkohal olulise uuesti meelde
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-9.png)
Rakendame kohe ka meenutatut ja anname kohese tagasiside
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-10.png)
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-11.png)
Selgitame uut informatsiooni ning toome näiteid.
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-12.png)
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-13.png)
Peale uue informatsiooni omandamist rakendame. Lisaks anname kohe ka tagasiside.
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-14.png)
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-15.png)
Kui esimene osa materjalist on omandatud, siis liigume edasi. Samuti selgitades ja tuues näiteid.
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-16.png)
Kohe proovime ka õpitut rakendada. Lisame ka kohese tagasiside.
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-17.png)
Lisame ka elulise probleemi
![](http://margus.roo.ee/wp-content/uploads/2021/04/image-18.png)
Desmos keskkond meeldib mulle eelkõige võimalusega õpilaste edenemist reaalaja lähedases ajas jälgida. Võimalus püüda kinni õpilaste vastuseid ja neile interaktiivselt vastata.